Monday 28 April 2014

Jatuh Cinta Dengan Shaklee

Jatuh Cinta????

Memanglah saya jatuh cinta..tapi bukan dengan orang lain selain suami tersayang..
Tapi jatuh cinta dengan Vitamin Tambahan No 1 Malaysia iaitu Shaklee...
Tapi bukan hari ini..bukan semalam tapi  2 tahun yang lepas..kalau tidak silap saya..Oktober 2012.

Masa tu saya baru habis berpantang anak ke dua saya yang bernama Muhamad Iqbal Farhan..alamak susu badan merundum...makin lama..makin kurang...saya mula mencari apa makanan yang boleh membanyakkan susu badan nih..

masa tu memang berkira-kira nak makan vitamin tambahan ni..maklumlah saya memang x pernah disiplin kalau makan supplement ni..sekejap 'on' sekejap 'off',,senang citer on off...

Setelah berhempas pulas mencari pengedar yang berhampiran dengan rumah..pengedar di Larkin yang saya jumpa..saya cuba set percubaan untuk sebulan...Alhamdulilah..habis je set percubaan..
telah menampakkan kesannya...badan makin sihat dan susu pun sentiasa mencukupi...

nak tau aper set percubaan tu?
Masa tu saya beli Vitalea + Vit C + B Complex + Alfalfa

anak saya pun makin sihat...

daa..inilah si iqbal yang saya katakan tu..


hehehe...tembam kan...masa ni umur dia br 3 bulan...

sekarang dah kurang tembam sikit dah..

oklah...inilah kisah saya jatuh cinta dengan Shaklee..
saya mula menjadi ahli pada Januari 2013...pada mulanya niat mmg untuk makan sendiri...tapi bila member boleh dapat 4 angka setelah beberapa bulan menjadi ahli Shaklee...wah...teruja jgak..

MENYESAL MASUK SHAKLEE???
Kenapa menyesal plak nih? Menyesal saya tak join Shaklee dari awal lagi...bkn menyesal sebab masuk keluarga Shaklee yer...Kalaulah saya meenjadi ahli dari awal lagi..mesti saya dapat membantu lebih ramai orang untuk meningkatkan kualiti kesihatan kan...

Ingin mendapatkan konsultasi percuma dan tempahan vitamin tambahan Shaklee

Hubungi saya melalui,

Siti Mahani Ahmad
ID        : 916251
FB       : Siti Mahani Ahmad
Page   : Butik Kesihatan Anda
No Tel : 010-7669815
Email  : siti_mahani_ahmad@yahoo.com.my 

Cash On Delivery : Pasir Gudang, Masai, Bandar Seri Alam, Plentong, Felda Cahaya Baru dan sekitar Johor Bahru.

Pengeposan Poslaju keseluruh Malaysia.






No comments:

Post a Comment