Monday 5 December 2016

Pernah dengar pasal landmark study x????
Saya pun dulu selalu dengar tapi x tau apa maksud dia...
tapi arini sy nak share apa tu landmark study Shaklee k....
The Landmark Study
Penyelidik berkumpul sekumpulan (jangkamasa lebih 20 tahun) pengguna pelbagai suplemen Shaklee jangka panjang dan dibandingkan kesihatan mereka kepada pengguna yang bukan mengambil makanan tambahan. Keputusan telah diselaraskan untuk mengambil kira beberapa faktor pembaur berpotensi, termasuk umur, jantina, pendidikan, pendapatan, dan indeks jisim badan (BMI).
💮Mereka menggunakan cara soal selidik, di tapak pemeriksaan fizikal, dan kerja darah untuk membandingkan status pemakanan, biomarkers serum, dan status kesihatan diri dinilai di antara tiga kumpulan.
💮Makanan tambahan yang dimakan setiap hari oleh lebih daripada 50 peratus daripada pengguna pelbagai makanan tambahan termasuk multivitamin / multimineral, B vitamin kompleks, vitamin C dan E, antioksidan, kalsium dengan vitamin D, omega-3 asid lemak, probiotik, soya protein, Glucosamine dan makanan tambahan imun herba.
💮Para penyelidik mendapati bahawa kesihatan keseluruhan pengguna suplemen pelbagai jangka panjang adalah amat berbeza berbanding dengan pengguna yang tidak mengambil makanan tambahan.
💮Pengguna suplemen Shaklee telah meningkat tahap biomarkers jantung sihat penting, termasuk 33 peratus trigliserida yang lebih rendah, homocysteine ​​36 peratus lebih rendah, tahap protein 59 peratus lebih rendah C-reaktif, bersama-sama dengan nisbah kolesterol 11 peratus lebih rendah jika dibandingkan dengan pengguna yang tidak mengambil makanan tambahan.
💮Seperti yang dijangka, pengguna suplemen Shaklee juga mempunyai tahap darah lebih tinggi vitamin A, C, E, D, folat, dan besi daripada pengguna tidak mengambil makanan tambahan.
💮Dalam kebanyakan kes, penanda kesihatan pengguna tambahan tunggal 'jatuh di antara kedua-dua kumpulan, menunjukkan bahawa penggunaan pelbagai suplemen adalah lebih selamat dan berkesan.
💮Makanan tambahan yang berkualiti boleh membantu mengisi jurang pemakanan yang disebabkan oleh pemilihan makanan, badan yang terlalu bekerja keras, dan persekitaran kita.
Info for today !!!




NAK ORDER KLIK DISINI!!!!

atau
Hubungi saya
Siti Mahani Ahmad

fb                          : Siti Mahani Ahmad
page                     : Butik Kesihatan Anda
ID                         : 916251
sms / whatsapp : 010-7669815

Cash On Delivery : Pasir Gudang, Masai, Bandar Seri Alam, Plentong, Felda Cahaya Baru dan sekitar Johor Bahru.
Pengeposan Poslaju keseluruh Malaysia.

Anda juga boleh menggunakan id sy : 916251 (Siti Mahani Ahmad) untuk mendapatkan harga ahli di semua cawangan Shaklee yang terdekat dengan rumah anda!!

* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnosis, merawat, menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit.

No comments:

Post a Comment